Maria Jose Cristerna Vampir Kadin

Maria Jose Cristerna Vampir Kadin, Vücudunun bir çok yerine dövme ve piercing yaptıran Meksikalı Maria Jose Cristerna katıldığı fuarda görenleri sasirtiyor.



Maria Jose Cristerna

Onun için ‘aile içi şiddetin kurbanı’ diye yazdı pek çok haber sitesi. Meksikalı Maria Jose Cristerna, vampir kadin görünümüyle yaptığı ve yaptırdığı dövmelerinden daha çok ilgi çekiyor. Dövme sanatçısı Maria Jose Cristerna’nın hikayesi aslında oldukça trajik. Çocukluğu ve ilkgençliğinde yaşadığı ailevi sorunlar onun hayatını karartmış. 

Çok zor bir hayat yaşadığını, ardından evlenip çocuk doğurduğunu anlatan Cristina, yaşadıklarından sonra bir karar verip görünümünü tamamiyle değiştirmiş. Ama normal bir değişim olmamış bu. 

Dövme tutkusunu bedeninin her köşesine taşımış. Sadece bununla da kalmamış, diş implantıyla uzun dişlere sahip olmuş. Alnındakilere gelince… Derisinin altına titanyum boynuzlar yerleştirilmiş. Üstelik ameliyat sırasında anestezi bile yapılmamış. Ama o, bunlarla yetinmemeye kararlı. Şimdi de başının arkasına boynuz yerleştirmeyi planlıyor. Çocukluğundan beri vampirlere duyduğu hayranlık yüzünden şimdi adeta bir vampire benzeyen Maria Jose Cristerna’yı görenler gözlerine inanamıyor. 

Meksika’da çocuklarıyla birlikte yaşayan kadın, normal bir hayatı olduğunu iddia etse de bu konu da kimseyi ikna edecek gibi görünmüyor. California’da düzenlenen bir dövme fuarına konuk olup çalışmalarını sergilediğinde patlayan flaşlar, onu pek çok gazetenin ilk sayfasına taşıdı. Ama nasıl taşımasın, baksanıza… Şimdi herkes onun bu garip ve ürkütücü fiziğini konuşuyor.

Maria Jose Cristerna

Maria Jose Christerna, öben dinci bir ailede büyüdüm. Bir dini okulda okudum ve Avukat oldum. Sonra evde 4 çocuğumun yarasalar tarafından kanı içilerek öldürüldüğüne dair bir hikaye yazdım. 

Sonra da vücudumu vampire benzettim. Alnımda gücü temsil eden boynuzlar bayıltılmadan ve uyuşturmadan yapılmıştır. Küçükken vampirleri çok sevdiğim için de ön dişlerimi sivrileştirip, gözlerimdeki rengi de değiştirtip tam vampire benzedim. Bana göre dövme ölümsüzlüğün sembolüdür. Vampir olup ölmeyeceğime inanıyorum" dedi. Maria Jose Christerna, dövme sergilerini gezip vücdundaki dövme ve pirsingleri sergiliyor.

Maria Jose Cristerna

Asıl mesleği avukatlık olan Maria Jose Christerna vampirlere sempati duyduğu için vampire benzemek istediğini söyledi. 17 yaşında evlenen ve 4 çocuk sahibi olan Maria Jose Christerna, bir avukattan daha çok vampire benziyor. 

Maria Jose Christerna, avukat olduktan sonra pirsinglerle ve dövme ile tanıştığını, sonra da vücuna pirsing ve dövme yaptırmaya başladığını belirterek vücudunun yaklaşık yüzde 100'ünün dövme ve pirsingle kaplı olduğunu söyledi.

Maria Jose Cristerna

Bedenimdeki dönüşüm hayatımı uçlarda yaşama isteğimin bir parçası. Hayat kısa ve bazen ömrümüzü birçok şeye harcıyoruz. Ben ise ömrümü güzelliğe harcamayı seçtim. Bu şekilde güzel olduğuma inanıyorum, o yüzden de böyle görünüyorum.

Maria Jose Cristerna

Dövmeler benim için özgürlüğün bir yoluydu. Ölümsüz olmak için seçtiğim yoldu. Boynuzlarım ise benim için bir güç sembolü. Bunları anestezi olmadan taktırdım.

Maria Jose Cristerna

Titanyumdan boynuzları Sivriltilmiş dişleri, yüzündeki piercingleri, lensleri ve vücudunun tamamını kaplayan dövmeleriyle dikkat çekiyor.

Beyaz Apple, güncel en ilginç seyler sosyal medya haberleri ve faydali bilgiler güzel kizlar ile ilgili eglenceli bir site maksat eglenelim.

1 yorum:

  1. bu kadin tam bir manyak ya insan vücüduna böyle seyler sirf para kazanmak icin neler yapiyor insanlar

    YanıtlaSil